Matrix Online E3 2003 Trailer

Rate

Total votes: 10
40

In The Matrix Online, you are a player that is set in an environment full with others across the world.
You can create your own identity, learn martial arts, and master the environment.

Add new comment

CAPTCHA
This question is for testing whether you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Comments

Matrix Online E3 2003 Trailer

Ok after seeing the trailer for this trailer I had mixed emotions. Now before I saw the movie I had my doubts about this game. Some of the skills that can be learned was a major plus like Kung Fu but how would that relate to the game. Do you have to know the movements?? It's kinda like Planetside but you learn weapons and train for driving and flying. But the one thing that I laughed at was the phrase, "The Future of Online Gaming". OMG what a bunch of bull sh*t. That's a bold statement but it's total crap to go as far as saying something like that. I can just see when people beta test this game how many people are gonna be doing the bullet time over and over. Yea lets see the servers handle that when they try to crash the server. =) It will be intresting to see what comes of this but no way in hell can you say this is the future of online gaming. You can't download the game. Beta doesn't start till later this year.

Matrix Online E3 2003 Trailer

I loved the game I just beat it. The only thing is that they need more moves, make it a little harder, have more characters, make the game A LOT LONGER, and have a create your own character thing. Can't wait for the online version to come out. I CANT DOWNLOAD ANYTHING EITHER SO THIS SITE IS A LITTLE BIT POINTLESS. Try the game if you haven't yet.

Matrix Online E3 2003 Trailer

MATRIX IS GREI loved the game I just beat it. The only thing is that they need more moves, make it a little harder, have more characters, make the game A LOT LONGER, and have a create your own character thing. Can't wait for the online version to come out. I CANT DOWNLOAD ANYTHING EITHER SO THIS SITE IS A LITTLE BIT POINTLESS. Try the game if you haven't yet. ATat 10:34 2/6/2003enter the matrix is the best game i have play in my life!leoat 16:5 1/6/2003I will Free the World to The Matrixjoseat 10:32 30/5/2003i've just loved your sitezub2kat 6:46 27/5/2003where r the original herono1at 9:15 26/5/2003This game gonna rockno one caresat 20:33 23/5/2003Enter the Matrix was so damn short, only 4 hours of gaming, but the levels were fun, but the crappy graphics when driving sucked! why are the wheels shaped like squares?!?!Megagames U suck nice craat 16:8 23/5/2003Wtf why is megagames showing screens of enter the matrix....maybee cause they dont want to show of the low polygon models of matrix online...lolFRansat 9:27 23/5/2003Who most thithey manat 12:41 22/5/2003reloaded was way too long(^ _ ^)at 8:50 22/5/2003Ok after seeing the trailer for this trailer I had mixed emotions. Now before I saw the movie I had my doubts about this game. Some of the skills that can be learned was a major plus like Kung Fu but how would that relate to the game. Do you have to know the movements?? It's kinda like Planetside but you learn weapons and train for driving and flying. But the one thing that I laughed at was the phrase, "The Future of Online Gaming". OMG what a bunch of bull sh*t. That's a bold statement but it's total crap to go as far as saying something like that. I can just see when people beta test this game how many people are gonna be doing the bullet time over and over. Yea lets see the servers handle that when they try to crash the server. =) It will be intresti

Matrix Online E3 2003 Trailer

1.By original characters I'm aussuming you mean Neo, Morpheus, Trinity etc.. They didnt use them because they would've just been too predictable. I think it's great they didnt use them. Besides, Keanu Reeves couldnt act if his life depended on it. Be thankful you didnt play as the S.O.B. 2. I have no doubts the Matrix Online will be an truely excellent RPG, though I wont pay however many $ a month because its.. a) american money, which means us Aussies will be paying close to, if not twice the amount which is a rip off and b)Though it'll be great, I'm fussy and have better things to do then watch some idiots.. imagine how many there will be in M.O!!! Stuffin around with bullettime and what not.. newbies going "look at me u guyz i r can run up wall weeeee" I couldnt hack it. 3)Noone said enter the matrix was going to be a long game and it isnt, thats no reason to bitch. Its only supposed to tie in with the movie and give additional plot info. It really isnt a game at all, just an excuse to get extra money out of us.. adios

Matrix Online E3 2003 Trailer

Oh! One more thing.. it would've been so crap if they added a create-a-player option. Every game could benifit with one, but its stupid. Especially with a game based on a movie. It's like adding your own characters to the damn film which you cannot do. sorry 'the matrix' dumbassed idea you have there.

Add new comment